3b sınıfı öğrencileri, Kitap Okuma Günü’nü okulumuzun kütüphanesinde, kitaplarla iç içe bir şekilde değerlendirdi. Değerli velimiz Pınar Hanım’ın kendine özgü ve eğlenceli yorumuyla okuduğu kitabı, çocuklar büyük bir ilgiyle dinledi. Keyifle geçen kitap dinleme saatinin ardından, öğrenciler uzun süre kütüphanede kalıp kendi seçtikleri kitapları ilgiyle okumaya devam ettiler.

Am bundesweiten Vorlesetag hat uns, die Klasse 4a, die Kinderbuchautorin und Dolmetscherin Pınar Köprücü besucht. Pınar Köprücü ist auch ein Elternteil unserer Klasse. Sie las uns ein tolles Buch vor und wir haben diese Vorlesezeit sehr genossen. Frau Köprücü konnte uns mit ihrer Perfomance und ihrer Vorlesetechnik in den Bann der Geschichte ziehen. Ein tolles Erlebnis!